domingo, 5 de agosto de 2012

Resum de l'assignatura

Bon dia,

Sobre l'assignatura de català no se quina sensació explicar. Ja que a l'inici del curs tothom deia que era una matèriamolt complicada i difícil d'aprovar. 
Jo com a repte personal, vaig proposar-me que era l'única assignatura que havia d'aprovar. Aixi que a partir del primer mes de classes, jo cada dia repassava un poc i feia exercicis. L'opinió sobre el professor es molt bona, ja que a jo em va agradar molt com impartia les classes. A més, la seva matèria estava molt ben estructurada i les seves explicacions amb el temari era senzill d'entendre-ho.

Aixi que posant cada dia un granet de sorra al finalitzar el curs vaig tenir una platja on poder descansar aquest estiu. Aixi que nomes em queda dir.....


Bon estiu,



Arena o mar?

No hay comentarios:

Publicar un comentario